OTKAZIVANJE UGOVORA OD STRANE KUPCA

Kupac ima pravo  u roku od 14 dana od primitka robe obavijestiti tvrtku da odustaje od ugovora ili želi vratiti robu bez navođenja razloga za svoju odluku.Poruku mora poslati na e-mail: info@mastika.hr ili u tiskanom obliku ispunjavanjem  obrasca za povrat robe  na adresu:

DARILO NARAVE d.o.o.
Šmarska cesta 40
1291 Škofljica
Slovenija, EU

Obrazac za povrat:

Ime_________________ Prezime____________________

Adresa_________________________________________

Poštanski broj. i mjesto:_____________________________________

Telefon br.___________________________________

Email adresa:_________________________________________

Proizvodi su naručeni dana________________, broj narudžbe:__________________________

Proizvodi su zaprimljeni na______________________________ broj računa___________________________

Vratite kupljeno na moj bankovni račun br. SI56___________________________________, otvoren u _________________________

Datum:________________________                 Potpis kupca (ako odustanak od ugovora šaljete u papirnatom obliku)_________________________

Opcija povrata ne odnosi se na:

  • za robu koja je proizvedena prema točnim uputama kupca odn bio prilagođen njegovim osobnim potrebama;
  • za robu koja zbog svoje prirode nije prikladna za povrat jer je neodvojivo pomiješana s drugim artiklima;
  • za robu koja je kvarljiva ili brzo ističe;

Potrošač ne može i ne smije nesmetano koristiti proizvod do odustajanja od ugovora, ali primljeni proizvod može pregledati i testirati samo u mjeri u kojoj je to prijeko potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja i kako je to uobičajeno u trgovinama. Svako ispitivanje koje odstupa od navedenog može se smatrati korištenjem proizvoda, čime potrošač gubi pravo na odustanak od ugovora. Proizvod koji podliježe povratu mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnom pakiranju. Također je potrebno priložiti kopiju računa ili drugog relevantnog dokumenta.

Kupac će e-poštom dobiti potvrdu da je odustanak od ugovora prihvaćen.

Činjenična pogreška

Greška je stvarna:

  • ako proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet;
  • ako proizvod nema svojstva koja su nužna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja su ponuđaču bila poznata ili su morala biti poznata;
  • ako proizvod nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno dogovorena ili propisana;
  • ako je ponuditelj isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.

Prikladnost proizvoda za uobičajenu uporabu provjerava se u usporedbi s normalnom robom iste vrste i uzimajući u obzir sve izjave dobavljača o karakteristikama robe koje je dao dobavljač ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili indikacija na sam proizvod.

Kupac je dužan o eventualnom materijalnom nedostatku, uz točan opis istog, o svom trošku u zakonskom roku obavijestiti ponuđača i omogućiti ponuđaču pregled proizvoda.

Kupac koji je ispravno obavijestio ponuđača o stvarnoj pogrešci ima pravo zahtijevati od ponuđača:

  • ili ispravljanje kvara na proizvodu;
  • ili povrat dijela plaćenog iznosa razmjerno pogrešci;
  • ili povrat uplaćenog iznosa.

Konkretnije, pravo na isticanje materijalne pogreške regulirano je Zakonom o zaštiti potrošača.

U roku od 14 dana nakon odustajanja od ugovora, kupac je dužan robu vratiti na adresu ponuđača.

Molimo da paket zamotate u papir kako se pakiranje ne bi oštetilo prilikom dostave.

Jedini trošak koji kupac tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe i trošak poštarine. Pružatelj će sve primljene uplate vratiti kupcu odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od dana obavijesti o istupanju.

Ponuditelj može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.  Kupac je dužan robu vratiti nekorištenu, neoštećenu i u istoj količini u kojoj je primljen, osim ako je roba uništena, izgubljena ili se njezina količina smanjila bez krivnje potrošača. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Roba mora biti zapakirana u originalnu ambalažu. Priložiti kopiju računa .

Troškove povrata snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno unaprijed u pisanom obliku.  Ne prihvaćamo plaćanje otkupnine.  U slučaju dostave o našem trošku, kupcu ćemo naplatiti troškove povrata prema važećem cjeniku pošiljatelja pošiljke. Nismo odgovorni za troškove nastale kao rezultat postupanja izvan uvjeta poslovanja.

Kupac mora vratiti robu na sljedeću adresu:

DARILO NARAVE d.o.o.
Šmarska cesta 40
1291 Škofljica
Slovenija, EU

Tvrtka Darilo narave d.o.o. želi da se sporovi s kupcem rješavaju na nekonfliktan i pomirljiv način. Ukoliko to nije moguće, za rješavanje sporova nadležan je Okružni sud u Ljubljani.